Toren beklimmen-Slinger van Foucault

De corona-situatie en de overheidsmaatregelen geven weer ruimte voor onze torenbeklimmingen!  Vanwege de aanhoudende maatregelen gebeurt dit voorlopig onder het corona-protocol , dus met bijzondere voorwaarden en beperkingen. Wij hanteren een maximale groepsgrootte van 6 personen voor dit monument.

Natuurlijk houden wij (en onze gasten) ons strikt aan de maatregelen van de rijksoverheid (waaronder het RIVM). Dat betekent vooral 1,5 meter afstand houden van elkaar en de hygiëne handhaven. De veiligheid en gezondheid van gasten en torengidsen en het tegengaan van de verspreiding van het virus staan voorop.

Bekijk zelf de ster van de Vesting liggend in het Gooise landschap.
Een gids van de vereniging neemt u mee voor deze prachtige ervaring!
Beklim de 235 treden van de 45 meter hoge toren en geniet van het uitzicht.

Individuele torenbeklimmingen: tussen 1 mei en 31 oktober op woensdag en zondag om 14.00 en 15.00 uur.
Volwassenen € 5,- en kinderen 6 tot en met 12 jaar € 3,-. Kinderen jonger dan 6 (alleen onder begeleiding) gratis. Start bij de toren van de Grote Kerk, Kerkpad Naarden.

Demonstratie Slinger van Foucault: elke eerste zondag van de maand tussen 1 mei en 31 oktober om 14.00 en 15.00 uur

Let op:  Tijdens uitvaarten of trouwerijen geen beklimmingen mogelijk. Check actuele informatie via bezoekerscentrum Naarden

Groepen: In verband met coronamaatregelen in Juni 2021 max. 6 personen                          Schoolkinderen (t/m 12 jaar) max. 10 kinderen.

Vanaf 1 juli max. 10 personen per gids. Kosten 45,- euro

Bij grotere groepen wordt er dus apart geklommen.

Torenbeklimmingen op afspraak via Bezoekerscentrum Naarden 035-6942673 of contact@infonaarden.nl.

Ook gids worden?
Neem contact op met Ed de Jonge