Stadswandelingen in en om de Vesting

006 - kopie 025  013 019

De vereniging heeft 20 enthousiaste vrijwilligers opgeleid die wandelingen in en om de vesting verzorgen.
De stadswandeling van circa 75 minuten voeren u langs de mooiste plekjes en wijst u op bezienswaardigheden van Naarden-Vesting.

Stadswandelingen iedere derde zondag van de maand. De start is om 12.30 uur bij de Utrechtse Poort aan het Ruysdaelplein. Nu ook 2e kerst-paas- en pinksterdag!
Kosten: kinderen gratis,  jongeren 12 t/m 17 jaar € 2,-  volwassene  € 3,-

Scholen en groepen: stadswandelingen op afspraak via Bezoekerscentrum Naarden 035-6942673 of contact@infonaarden.nl.

Stadswandelingen tot 20 personen per groep kost € 60,- per groep.

De groenwandeling van circa 75 minuten worden buiten de Vestingwerken om gemaakt waarbij speciale aandacht wordt besteed aan de flora rondom de Vesting.

Scholen en groepen: groenwandelingen op afspraak via Bezoekerscentrum Naarden 035-6942673 of contact@infonaarden.nl.
Groenwandelingen tot 20 personen per groep kost € 60,- per groep.

De fotowandeling  Aan de hand van een plattegrond met routebeschrijving loopt U zelf langs de meest fotogenieke plekjes van de vestingstad. De route is verkrijgbaar bij het Bezoekerscentrum en het Weegschaal Museum. Kosten € 1,50 cent

De wandeling langs gevelstenen en symbolen  (verkrijgbaar vanaf 10-09-2016) De wandeling loopt langs een aantal oude en nieuwe gevelstenen en interessante muurankers in de vesting Naarden. Ook worden een aantal bijzondere of kenmerkende symbolen benoemd. Met behulp van de genummerde plattegrond kunt u ze gemakkelijk vinden. De route is verkrijgbaar bij het Bezoekerscentrum en het Weegschaal Museum. Kosten € 1,50 cent

Zelf gids worden? Loop eens mee en laat u eventueel opleiden als nieuwe stadsgids en vertel de bezoekers van Naarden over uw bijzondere woonomgeving.
Meer informatie: Neem contact op met Ed Boshuyzen, Email: info@verenigingvestingstad.nl