Theater binnen de wallen

Volgende editie 14 oktober 2017

Succesvolle editie 2016

Zie voor de geweldige recensie van Yvette de Vries van het Naarder Nieuws de volgende pagina’s op hun website:

50288.indd

50709.indd

Theater binnen de Wallen, subgroep van de Vereniging Vestingstad Naarden, biedt u voor de vierde keer een bijzondere avond aan: drie verschillende voorstellingen in drie huiskamers.

Met veel dank aan Ronald en Lonie Vles, Ilse en Gary Millin en Annemarie en Wouter Hoek, die spontaan hun huiskamer voor deze editie ter beschikking hebben gesteld. Zonder hun belangeloze medewerking zou deze avond niet mogelijk zijn geweest. Stelt u volgend jaar uw huiskamer ter beschikking? Wij kijken uit naar uw enthousiaste reactie!

Wij denken dat wij opnieuw een zeer gevarieerd programma hebben samengesteld. Laat u verrassen! Peter Senf, Cornelie van Uuden en Lies Paulussen, allen lid van de Vereniging Vestingstad Naarden, wensen u een fantastische avond toe!!

poster Theater wallen 2016.indd

LOKATIES

Huiskamer 1:     Op Pastoorstraat 5 bij Ronald en Lonie Vles-Rosenmöller

Huiskamer 2:     Op St. Annastraat 19 bij Gary en Ilse Millin

Huiskamer 3:     Op Gansoordstraat 28 bij Annemarie en Wouter Hoek

UW BETALING = UW RESERVERING!

U kunt max. 2 kaarten per lidmaatschap bestellen via lies@verenigingvestingstad.nl  met daarin uw naam, uw emailadres en uw (mobiele) telefoon. Uw reservering is echter pas definitief na ontvangst van € 30,00 (drie tientjes) per persoon op rekeningnummer NL10 RABO 0383 707 722 t.n.v. Vereniging Vestingstad Naarden. Een en ander onder vermelding van Reservering Theater binnen de Wallen. Vergeet niet ook daar uw naam en adres te vermelden!

Kaarten worden verstrekt op volgorde van ontvangen betalingen! Gereserveerde kaarten worden niet toegestuurd; deze worden de avond van uitvoering in de vorm van een programmaboekje met kleurcode uitgereikt. Indien er geen kaarten meer beschikbaar zijn, zal uw geld geretourneerd worden.

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, gereserveerde kaarten worden niet geretourneerd! Via een eventuele beschikbare wachtlijst (in ons beheer) kan zelf geschakeld worden met wachtlijstgegevens. Wel willen wij graag op de hoogte gehouden worden wie uiteindelijk de voorstellingen komt bezoeken.

Op de avond van uitvoering is de ontvangst met gratis koffie/thee vanaf 19:00 uur in het Weegschaal Museum, Turfpoortstraat 27. U ontvangt daar een programmaboekje met een kleurcode. Deze kleurcode is bepalend voor de volgorde van de door u te volgen optredens. Het eerste optreden start 20:00 uur. Alle voorstellingen duren max. 45 minuten. Aan het eind van de eerste en tweede voorstelling zullen wij u een drankje aanbieden.

Voor het napraten van de gehele avond is Gecko lounge bar (voorheen Wijn- en Spijslokaal OpHout), Marktstraat 41, extra lang geopend. Daar kunnen we met alle groepen én alle artiesten napraten over de gehele avond.

De drankjes en hapjes in Gecko zijn voor uw eigen rekening.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via:

E: lies@verenigingvestingstad.nl of

M: 06-13087311 (Peter Senf).