Theater binnen de wallen

Editie 14 oktober 2017

Theater binnen de Wallen opnieuw een succes!

Peter Senf, Cornelie van Uuden en Lies Paulussen kijken terug op een geslaagde avond Theater binnen de Wallen met opnieuw optredens van hoog niveau!

Zomaar wat reacties:

– Trio Escapada heeft de beste (en mooiste) violiste die er is. Het klonk geweldig.

– De Andersons waren heel ontspannen, vlot, leuk en speels.

–  AnneMargriet Veldhorst kreeg met muzikale begeleiding van Guido, de hele huiskamer         muisstil, waarbij zelfs de stoerste mannen zeer aandachtig zaten te luisteren.

– Het was het meest perfecte jaar. Alle voorstellingen waren mooi en door de diversiteit             boeiend. Het enthousiasme straalde van de artiesten af.

– Opnieuw een geweldige avond !!! Vol verrassingen.

Ondanks dat artiesten in de rij staan om op te treden en het publiek elk jaar opnieuw enthousiast is, hebben Peter, Cornelie en Lies besloten te stoppen met de organisatie van dit evenement. Met de komst van o.a. DeMess en het binnenkort te openen Andreashuis willen zij een overkill aan culturele belevenissen in de vesting voorkomen. Beide organisaties dragen zij een warm hart toe en wensen hen veel succes.

Theater binnen de Wallen stopt op het hoogtepunt en . . . . het is goed zo.

Medio 2018 willen we wel nog aandacht besteden aan 5 jaar Theater binnen de Wallen. Dan bestaat ook de Vereniging Vestingstad Naarden 40 jaar. Samen dus wel weer een leuk feestje waard.

We houden u op de hoogte!

Theater binnen de Wallen, subgroep van de Vereniging Vestingstad Naarden, biedt u voor de vijfde keer een bijzondere avond aan: drie verschillende voorstellingen in drie huiskamers.

Met veel dank aan Pauline Jonckheer-Hissink, Marjolein & Hans Govers en Cathrien Sturm, die spontaan hun huiskamer voor deze editie ter beschikking hebben gesteld. Zonder hun belangeloze medewerking zou deze avond niet mogelijk zijn geweest.

Stelt u volgend jaar uw huiskamer ter beschikking? Wij kijken uit naar uw enthousiaste reactie!

Wij denken dat wij opnieuw een zeer gevarieerd programma hebben samengesteld. Laat u verrassen! Peter Senf, Cornelie van Uuden en Lies Paulussen, allen lid van de Vereniging Vestingstad Naarden, wensen u een fantastische avond toe!!

LOKATIES

Huiskamer 1:     Ruysdaelplein 17 bij Cathrien Sturm

Huiskamer 2:     Turfpoortstraat 51-A bij Pauline Jonckheer-Hissink

Huiskamer 3:    Pijlstraat 5 bij Marjolein & Hans Govers

UW BETALING = UW RESERVERING!

U kunt max. 2 kaarten per lidmaatschap bestellen via lies@verenigingvestingstad.nl met daarin uw naam, uw emailadres en uw (mobiele) telefoon. Uw reservering is echter pas definitief na ontvangst van € 30,00 (drie tientjes) per persoon op rekeningnummer NL10 RABO 0383 707 722 t.n.v. Vereniging Vestingstad Naarden. Een en ander onder vermelding van Reservering Theater binnen de Wallen. Vergeet niet ook daar uw naam en adres te vermelden!

Kaarten worden verstrekt op volgorde van ontvangen betalingen! Gereserveerde kaarten worden niet toegestuurd; deze worden de avond van uitvoering in de vorm van een programmaboekje met kleurcode uitgereikt. Indien er geen kaarten meer beschikbaar zijn, zal uw geld geretourneerd worden.

Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, gereserveerde kaarten worden niet geretourneerd! Via een eventuele beschikbare wachtlijst (in ons beheer) kan zelf geschakeld worden met wachtlijstgegevens. Wel willen wij graag op de hoogte gehouden worden wie uiteindelijk de voorstellingen komt bezoeken.

Op de avond van uitvoering is de ontvangst met gratis koffie/thee vanaf 19:00 uur in het Weegschaal Museum, Turfpoortstraat 27. U ontvangt daar een programmaboekje met een kleurcode. Deze kleurcode is bepalend voor de volgorde van de door u te volgen optredens. Het eerste optreden start 20:00 uur. Alle voorstellingen duren max. 35 minuten. Aan het eind van de eerste en tweede voorstelling zullen wij u een drankje aanbieden.

Na afloop bent u welkom in SIEM, Marktstraat 41, voor een drankje op eigen kosten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via:

E: lies@verenigingvestingstad.nl of

M: 06-13087311 (Peter Senf).

Succesvolle editie 2016

Zie voor de geweldige recensie van Yvette de Vries van het Naarder Nieuws de volgende pagina’s op hun website:

50288.indd

50709.indd