Theater binnen de wallen STOPT

Theater binnen de Wallen opnieuw een succes!

Peter Senf, Cornelie van Uuden en Lies Paulussen kijken terug op een geslaagde avond Theater binnen de Wallen met opnieuw optredens van hoog niveau!

Zomaar wat reacties:

–  Trio Escapada heeft de beste (en mooiste) violiste die er is. Het klonk geweldig.

– De Andersons waren heel ontspannen, vlot, leuk en speels.

–  AnneMargriet Veldhorst kreeg met muzikale begeleiding van Guido, de hele huiskamer          muisstil, waarbij zelfs de stoerste mannen zeer aandachtig zaten te luisteren.

–   Het was het meest perfecte jaar. Alle voorstellingen waren mooi en door de diversiteit            boeiend. Het enthousiasme straalde van de artiesten af.

–   Opnieuw een geweldige avond !!! Vol verrassingen.

Ondanks dat artiesten in de rij staan om op te treden en het publiek elk jaar opnieuw enthousiast is, hebben Peter, Cornelie en Lies besloten te stoppen met de organisatie van dit evenement.  Met de komst van o.a. DeMess en het binnenkort te openen Andreashuis willen zij een overkill aan culturele belevenissen in de vesting voorkomen. Beide organisaties dragen zij een warm hart toe en wensen hen veel succes.

Theater binnen de Wallen stopt op het hoogtepunt en . . . . het is goed zo.

Medio 2018 willen we wel nog aandacht besteden aan 5 jaar Theater binnen de Wallen. Dan bestaat ook de Vereniging Vestingstad Naarden 40 jaar. Samen dus wel weer een leuk feestje waard.

We houden u op de hoogte!

Zie ook activiteit:  Theater binnen de wallen