Naarden Vesting in kerstsfeer!

Kerststal voor de Grote Kerk

Vanaf zaterdag 16 december staat de kerststal weer voor de Grote Kerk opgesteld.

kerststal02a

Zaterdag 16 december,  Kerstversieringen maken

De Vereniging Vestingstad Naarden zal u ook dit jaar weer de gelegenheid bieden om, voor iedereen die dat leuk vindt, zelf kerstversieringen te maken. Denk hierbij ook aan het versieren van vlaggenstokken, met of zonder verlichting. Indien u hiervoor kiest, dient u zowel de verlichting als de vlaggenstok natuurlijk wel zelf mee te nemen.

De Gemeente Gooise Meren stelt ook dit jaar weer de sfeervolle Stadhuishal voor deze gelegenheid ter beschikking.

De Vereniging Vestingstad Naarden zal zorgen dat er verschillende soorten groen aanwezig is. Het is handig zelf een snoeischaar, binddraad, strokrans, lint, en versiering mee te nemen al kunnen de strokransen en binddraad eventueel ook ter plaatse worden gekocht.

Neem ook uw (klein) kinderen mee naar dit traditionele en gezellige evenement!Voor het maken van de versieringen kunt u terecht tussen 10.00 en 13.30 uur. De toegang is gratis.

kerstkrans

2e kerstdag  dinsdag 26 december Naarden Vesting . Wandelen in kerstsfeer!

De stadswandeling onder leiding van een gids voert u langs de mooiste plekjes en wijst u op bezienswaardigheden van Naarden-Vesting.

De start is om 12.30 uur bij de Utrechtse Poort aan het Ruysdaelplein.
Kosten € 3,- per volwassene, jongeren 12 t/m 17 jaar € 2,-.  kinderen gratis