Naarden presenteert

A3poster_OVNV_28juni2015.indd3 jaarlijks evenement waar U kunt kennismaken met het verenigingsleven in onze stad. Inwoners van Naarden en andere belangstellenden kunnen hier een indruk krijgen van de activiteiten van verenigingen, stichtingen en vrijwilligersorganisaties die in de vestingstad activiteiten ontplooien . De manifestatie is een initiatief van de Vereniging Vestingstad Naarden i.s.m. de Ondernemersvereniging Naarden Vesting en heeft tot doel een breed publiek te laten zien wat er leeft in de Vestingstad.

De Marktstraat en Raadhuisstraat zijn dan autovrij en gevuld met terrasjes, marktkramen en ruimtes voor verstrekken van informatie, optredens en demonstraties.

Een dag vol toneel, muziek, sport/spel,  jeugd- en ouderenwerk, kunst en cultuur en andere informatie.

A5Flyer_OVNV_28juni2015.indd

presenteert01       presenteert02  IMG_9601 - kopie    037 - kopieNaarden presenteert. Foto’s: © eigen foto’s

Zelf meedoen in  2018 met uw organisatie? Mail naar: info@verenigingvestingstad.nl

Deelnemers aan Naarden Presenteert..! editie 2015 (in willekeurige volgorde):
Vereniging Werkgroep Vestingstad, Koor Women Only, Stichting Vijverberg, Stichting Poolse Weeskinderen, Gemengd koor Déjà Vu, Stichting Stadhuisconcerten Naarden, Vereniging Muziekvendel Nardinc en Boerenkapel de Wallenkraaiers, Volkstuindersvereniging Naarden, Stichting Open Monumentendag, Stichting De Poorters van Naarden, Fluweelwerkers-en zijdeweversbus, W.O.C. De Schakel, FIN bedrijfsvereniging Naarden-Bussum, Stichting Historische Haven Naarden, Fotoclub Argentum, Versa Welzijn, Versa Vrijwilligerscentrale, Versa Vrijwillige Thuishulp, Versa Mantelzorgondersteuning, Stichting Bellefleur, Allerzorg, Ropeskipping demoteam, Rugby Club ’t Gooi, Vrienden van de Hartstichting, Vestingvaart Naarden, Goois Vocaal Ensemble, Tussen Vecht en Eem, Vestingkoor, Stichting tot Behoud van de Oude Begraafplaats van Naarden, Vrijwillige brandweer Naarden, Child surgery, Jelly Jam Dance, Weegschaalmuseum Naarden, Filmhuis Bussum, De Zonnebloem, Roeivereniging Naarden, Toneelvereniging Tovenaar, Saluutbatterij RA, Werkgroep De Nieuwe Mens, Vrijwilligers Palliatieve Terminale Zorg, Bridgeclub Het Trefpunt, Sport Club NVC, Nederlands Vestingmuseum, Comenius Museum, Scouting Olav, Stichting Volksuniversiteit Naarden – Bussum, Werkgroep Praktische Sterrenkunde ’t Gooi, Fiets club WTC Naarden, Videoclub HSF Filmvogels, Vrijwilligers Grote Kerk, Bibliotheek Naarden, Gymnastiek- en Turnvereniging Keizer Otto, ANBO Naarden, Vereniging Vrienden van het Gooi.