Kerstactiviteiten

“Kerststal”
kerststal02a
Foto: © Eigen Foto.

Om de vesting in kerstsfeer te brengen bouwen leden van de vereniging ieder jaar rond half december de Kerststal met beeldengroep voor de Grote Kerk weer op.
Vanaf zaterdag 16 december 2017 staat de kerststal weer voor de Grote Kerk opgesteld.

“Kerstkransen maken”
De hal van het Naardense Stadhuis zal zaterdag 16 december 2017 tussen 10.00 en 13.30 uur weer open staan voor ieder die het leuk vindt zelf een kerstversiering te maken. De vereniging biedt deze mogelijkheid nu al ruim 25 jaar, de laatste jaren dankzij de medewerking van de Gemeente in de sfeervolle Stadhuishal.
Doel is om met elkaar kerstversieringen te maken om zo de vesting in een kerstsfeer te brengen.
Verschillende soorten groen worden weer ter beschikking gesteld door de Gemeente Naarden en verschillende tuiniers. Het is handig een snoeischaar, binddraad, stro-krans, lint, en versiering mee te nemen. Stro-kransen en binddraad kunnen ook ter plaatse worden gekocht.
Neem ook uw (klein) kinderen mee naar dit traditionele en gezellige evenement! De toegang is gratis.

Kerst kransen maken. Foto: © P.Senf.

2e kerstdag  dinsdag 26 december Naarden Vesting in kerstsfeer!

De stadswandeling onder leiding van een gids voert u langs de mooiste plekjes en wijst u op bezienswaardigheden van Naarden-Vesting.

De start is om 12.30 uur bij de Utrechtse Poort aan het Ruysdaelplein.
Kosten € 3,- per volwassene, kinderen 6 t/m 12 jaar € 2,-.

kerstkrans
Foto: © Eigen Foto.